LAST SEM DAH HABIS

Assalamualaikum. Hai! Ok about 6 months already I did not updates anything. Yah I'm veryyy busy :/ Well final semester kan mestilah busy. With assignments, tests, quizzes, presentations, discussion, college events and etc. Ahh there's a lot of things to do but now dah habis dah Alhamdulillah. Actually 17/4 haritu dah habis paper hehehe hopefully dapat results cemerlang aminnnnn. So sekarang duduk rumah je, kalau keluar pun dgn family je, tu pun weekends.Hangout dengan kawan baru semalam and kelmarin hahahah. Jalan dekat dekat je. Hehehe. Patutnya sekarang aku kerja tp aku takde mood lagi nak kerja. Aku nak kerja tp tp aku nak duduk rumah dulu puas puas hahaha sebab aku jarang balik rumah last sem haritu. Sedih iolls. May be dah settle everything baru kerja kot. I mean nak buat clearance, nak kemas bilik tp dah kemas jugaklah, nak hantar adik aku lagi balik poli and lagipun nak puasa kan then rayaaa. Eh bile nk kerja siot? Hahahah tapi I will surely cari kerja, lama lama kat rumah ni pun bosan jugak. InshaAllah ade nanti. Sekarang relax relax dulu. Ewah aku. 

Okay lah tu je kot nak cerita. About my final haritu malas nak cite pepanjang. I just hope I will get a good results, get DL and grad on time. Aminnnn. I did the best and may Allah do the rest. Pray for me too okay :')) Bye Salam...