TITLE-KU RAWAK

Hai Assalamualaikum :)

Lama jugak eh tak update hahaha haritu modem kena sambar petiq wuwuwu
About 2 weeks jugaklah merananya takda tenet lol
Madah beli mobile internet jelah sobsob

Result dah kuar hikhik
Hah before result kuar haritu, kawan aku ramai lah call/whatsapp
pasal PM yg aku mohon harituuu
Dorang semua hep dah call, aku je tak lagi...
aku mcm what the tak dapat ke aku weh T.T

Sedih noks kawan2 ko dapat, ko tak dapat...
Eh aku tak layak ke !!!!
Hahahaha sampai nangis mcm nak hape weh aku kat Zainab
Sengalkan hahaha at last alhamdulillah dapat hihok
HEP cakap 26 May ni register which is ada kursus 3 hari on next day
Masatu dia text before result, awal bulan May haritu
Cerita balik dengan Zainab mmg tergelak gelak aku
macam bangang nangis sbb benda camtu hahaha gedik

Tapi sekarang mcm...mcm...mcm malas pulak nak jadi PM
hahahah mcm nk lempang tak ko rasa?
Sebab part nak packing tu..aduh tak sedia nak pack awal awal ni
Nak ikut kan start 2 minggu lagi after 26 May tu
*eh 26 tu birthday I lah hahaha kbai*
Tapi dah ada kursus kan nak buek cano...ko dah melalak haritu hahaha
Ko nak sangat kan? Rasakan!
Time tu tak pk result dah hahahah
Dah dapat baru ok result kuar miggu tu jugak

Well masatu aku just doa supaya my result will worth with my efforts 
Alhamdulillah masih tersenarai with very very unexpected result
Thank you so much ya Allah :')
You've answered my prayers and my efforts totally paid off.
I couldn't ask for more, cukuplah dapat tengok mak happy

Mak pun tak sangka hahaha 
tapi sem ni alhamdulillah result kawan2 semua ok, ramai dekan :)
Ok tutup kes result....
kecut ni weh pasal next sem
InshaAllah I can do it.
And lagi kecut hah ni hah next week dah nak balik! Hah ko nak kata apeeee
Ahhh yang penting malas kemas barang hahahahah

Oklah sampai sini je eh? 
Doakan aku tak gelap eh jadi pm ni hahahaha duh baru nak putihkan muka balik
musnah harapanku hahaha
& aku nak jadi pm yg paling baik gitew kahkah

Bye wassalam ~~~~