DURING PART 4

Assalamualaikum semuanyaaa ihiks
I really want to post this.
About my semester 4.
Even I already posted one post today but i don't care
I want to post again hihihi

So jujur lah ek aku nak cakap yg sem 4 ni sem yg paling best
setakat ni lah...sepanjang sem!!! entahlah
Aku rasa time happy aku tu banyak dari time sedih aku
tp bukanlah every sem aku ni sedih je memanjang. no no
I was more happier than before.
I can control my anger and my sensitivity during this sem
What had happen before just make me more matured
and think more positive
Well everyone nak jadi baik kan so do I
My friends was just my best influencer.
Thanks guys! My classmates, roommates and friends!
But taklah happy memanjang ada lah geram marah tu sikit2
biasalah manusia kan
Ada je dugaan yg datang contoh test 2 FIN aku
hmmm kena marah depan kelas, 
lepas test tu mmg aku nangis gila2 sbb aku buat kesalahan bodoh gila
Yg lecturer tak pernah ajar, aku g buat hahahaha
takboleh lupa weyyyy tapi rindu ahh dgn sir
pengajaran! and aku akan ingat sampai bila bila lol

Eh jap post ni maybe panjang tauuuu so kalau taknak continue baca,
sila stop disini ye hahahahah

Actually I was scrolled my older pictures in my instagram
and until I realized that many things had happened during sem 4
and I wanna share with you guys!

- Masuk masuk sem, perabot bilik semua dah tukar hihi takdelah pakai perabot kayu yg mmg dah lama tu hihi
-Then aku dah pandai dah beli baju online hahaha well selalu usha je at last dapat beli ihiks
- Terkejut bila Zainab bertanding pilihanraya kat uitm omg kawan aku kot then xbaghtu aku pun hahaha tibe2 je bagi manifesto kat pentas and then dia menang so lastly jadilah mpp. Proud of her! Hikhik
- Modul part 4 pusing satu uitm bapak ahhh penat gila nasib sama dgn budak modul sem lepas 
- Dinner with jiera, fiza, jah, syiro hahahah lawak doh time tu jiera tanya semua takde pakwe ke ni lepastu tubuhkan team single hahahahahhahahah jiera lah ketua dia lol
- Aku cuba nasib nak jadi exco IRAMA pergi interview dgn mya and aida and we got it ihiks
- First event IRAMA time unifest kena tarik orang nak jadi ahli. Well pengalaman baru heee
- Masa meeting wing aku telah dilantik ye jadi AJK Keceriaan. Wah ceria ke aku ni? Lol kena hias wing time gotong royong. Thanks roommates and wingmates tolong ihiks jasamu dikenang :D
- Got the last dose for vaksinasi HPV. Weee got pink bag and mineral water hihi i like
- Tapi sem ni jarang balikkkk rumaaaaah ok!
- Dapat lanyard pink JOHO wiwiwi 
- Playing water colour with Adam Adeeb went they came to my house hiks aku jenis suka bila tgk budak happy dtg rumah aku and do something.
- Dapat beli kasut converse using my own money. Wishlist tercapai :')
- Dapat hagout dgn akak mpp itew, Zainab kat Jusco Tebrau makan kfc and coolstick hihi bcoz she was too busy :(
- Bila kena buat slide pasal myself and banyaklah gambar2 throwback keluar hahahaha rindu old days!
- Keluar uitm dgn mya, nad, nadhra, ana sebab nak beli kfc for aida and am's birthday and sambut kat bawah mutiara. Classmates gathering gitewww
- 2nd events IRAMA was AGM IRAMA ihiks first time in forever and my crush was performed on that day wiwiwi
- Cycling with Sector B-rians ihiks lepastu main basikal tgh padang, stop jap sebab nak amik gambar hahahah
- Hangout w/ Quasarians, Mutiara-rians ihiks sekali je sem ni well semua sibok :(
- Playing badminton in the morning and cycling in the evening with all my classmates.
- Dapat pergi tgk live semi-final MLM kat stadium hahahaha sumpah ahh best gila. Memang hilangkan stress gila time tu after dah jawab 3 test hahahah well kenalah reward diri sendiri kan :')
- Wear baju korporat kelas for the first time with all my classmates then photoshoot hihihi
- Join ETC trip to Kilang Gardenia and Kilang Chocolate kat Shah Alam and Damansara. Dapat roti byk gila and beli byk gila coklat. Eh rasa dah ckp dulu lulz
- Yatt Hamzah datang Uitm Segamat and aku dapat salam dia ok. Ya Allah cantik gila okay!!! Wangi pulak tu ~
- Dapat main air bubble putrajaya hahahah bahagia dulu punyalah rasa tak mungkin jumpa lagi tp skrg aku rasa kat jb ape2 event semua ada air bubble ni hahaha bosan aku tgk lol
- Dapat pergi LEGOLAND!!!!!!!! Thanks Nanad ihiks tak pernah terfikir pun nak pergi sana tiba-tiba peluang tu dtg kan so must grab it lah hahaha naik roller coaster sampai brp kali lepastu uwek uwek lol
- Celebrate Nad's birthday at her room. Surprise lah kononnya hihi nasib menjadi penuh bilik dia dgn belon
- Shooting Mandarin kat rumah aunty aku and surprisingly dia order lontong satu set tau aku xtau pun sebab aku shoot raya hihi tak mintak pun. Terharuuu cousin sampai cuti sbb nak tolong aku hahaha xiexie!
- Trip IRAMA ke KL ni pun dah cite kan huhuhu aku as photographer ~
- Roommate bagi kata2 semangat when I'm totally down w/ my Test 2 FIN lepastu asik nyanyi lagu let it go hahahahaha thanks fiza
- Presentation w/ Mya, Deen and Ejat about our company. Sumpah dah macam present ENT tu yg timbul insta blog House Of Preloved tuu. Tu acah acah je ok bukan betul2 tauuuu :)
-Trip w/ classmates kat Melaka. Dah bagitahu kan :p
-Malam tu ada dinner IRAMA. Urusan makanan aku yg uruskan. Thanks Cik Ida. Ramai puji lontong sedap (mcm lah cik ida baca blog engko ni)
-Esoknya pulak aku ngan Nadhra pergi Melaka lagi. Ye Melaka hahaha g Penjara Datuk Murad. Orang semua dah balik study week, aku? Sobs :( takpe pengalaman hihihi
- MH370 hilang and now dah sebulan tak jumpa. Sedihhhhh :'((
- Balik rumah study week, bukan study, pergi wedding abang ainuz adalah hahaha w/ Rarai :*
- Dapat beli monopod pink hahahah wiwiwi
- Then start lah fighting for final and no more jalan2 ye lol
- Tapi lepas final law which is the first paper...terus pergi release tension hahahaha karok dgn nad, nadhra & ana. Semua suara kelaut hahahahaha
- Study fin sama2 dgn diorang hari2 g library tak cukup pagi malam pun pergi lagi amboii hahahah
- Dapat rasa magnum gold wuuuuuuuuu
- Dapat tau crush berhenti belanja uwaaaaaaaaaaaa. Depression strike :(
- Last sem with Sofia sbb dia next sem pindah pasir gudang :(

So the end sebab sekarang dah kat rumah dah wiwiwi
Panjang kan kan kan? 
Dah aku dah puas hati dah
so bila aku baca balik nannti aku ingatlah hikhikhik
Thanks semua for this sem, really appreciated it in every second I had
Thanks Allah :)
babai muah muah salam !!!