END OF PART 5!

Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaaaa :))

Hai? Heee lamanya tak update belog nasib ingat password.
fyi, aku dah habis part 5, so just left 1 more sem wuhuuu
& now tengah semester break!!!

Sem 5 was a tough sem for me, really tough...
and I am so busyyyyyyyyy and penat!
Tak tahu nak describe camane tapi memang busy gilaaaa
mane hal exco lagi, 
kelas yg macam hape, 
event kelab lagi, 
event kolej yg wajib pergi,
assignments, 
projects,
presentations, 
quiz, 
test berderet, 
role play & etc.

Ya Allah banyaklah dengan dugaan time bulan puasa lagi ayoyo
Tapi alhamdullillah semua dah settle hahaha sebab dah habis sem hahaha
Ok kalau nak tau aku sebenarnya tak dapat kolej last sem T...T
Sebab cop kolej tak cukup zzzz
tp alhamdulillah lulus mase interview, hah interview kau
then budak budak rayuan kolej ni ade condition, 
dia kena pergi semua aktiviti kolej!!! SEMUA
lantak pi lah ko ade test ke ape masetu tu janji kau ade cop
 kalau tak, xdpt kolej sem depan ~~~ ok aku redha
then kena handle event kelab, aku kp lepastu asyik tukar tarikh hmm sedih
test yang rapat rapat, dah lah kadang kadang tak faham ape lecturer ajar
projects cct lagi...

Hah cct ni subject yang takde final so ade banyaklah aktiviti every week
for example mase bulan ramadhan which is 4 weeks,
kitorang dlm kelas divide by 2 groups, 
group aku nama project 16 sebab 16 org.
Ramai kan...dah ramai mcm mcm lah kerenah
kitorang kena jual jual kat sekitar uitm,
 tema bebas lah tak kisah ape ko nak jual.
Lepastu dah habis jual2 tu kena buat presentation pulak..
then kitorang kena pergi kem yg zzzzz
lepastu buat report, full report sepanjang sem....
siapa siapa nak buat report? Aku jugak hahaha
sebab aku sendiri yg nak buat lulz
lepastu asyik nak mengamuk tah hape hape
and report ni bukan yg biasa biasa, 
ni yg ade creativity, colourful, cantik2 hahaha gitchew
aku kan suka nk buat bende camni sebab dah lama tak buat keje diy 

Then role play, kena berlakon lah, berlakon kena cari tempat best sikit kan
kitorang shoot kat batu pahat jeee
jadilah hahahah penat tau jadi retisss ni phew

So now kat rumah tgh tunggu org dtg meminang hahaha
actually nak bagitahu something,
tapi takpelah next post ;p

ok tu je kot yang aku nk ceritakan ewahhhh
tak best pon tapi takpelah pengalaman as a student
nanti boleh cerita kat anak anak hahahahaha
sem lepas ni aku belajar sesuatu...
jangan jadikan masalah tu satu masalah,
jadikanlah masalah itu satu cabaran :))

Ok nanti aku update lagi ~~~~
Mungkin malam ni ke hahahah esok ke
 Tengoklah mood aku camne kahkahkah
 Oklah byeeee
Salam,