STUDY WEEK

Assalamualaikum.
Hai hai hai korang :)

Ya Allah lama sangat tak update kan?
Well busy woman gitew. Puihhh yeye
Hahahah sem ni sem paling busy tapi best!
Ok sekarang aku kat rumah tgh study week.
Baru hari jumaat haritu balik
Selasa ni balik sana balik.
Tapi paper aku actually start 26/3 
hihihi saje balik awal nak study hahaha
lama lama kat rumah ingat aku study?
Ni pun belum bukak buku lagi XD
Padahal first paper law tu. Gila.
Aku nak relax relax dulu huhuhu

Sem ni sem paling banyak aku pergi trip,
kalau tak harapan lah mmg aku terperap je dlm uitm tu
First trip dgn ETC, pergi kilang gardenia & kilang chocolate
kat shah alam & damansara. 
Best! Sbb dpt byk gila roti and dapat beli chocolate byk byk :)
2nd trip dgn IRAMA, pergi muzium kesenian islam kl & masjid negara kl
bosan gila zzzz sbb muzium kot
lpstu sepatutnya pergi taman burung area situ jugak tapi
pakcik bas buat hal zzzzz
3rd trip dgn kelas under subject law yay hahaha 
pergi kilang koko minda & planetrium melaka
pun agak bosan jugak kilang tu ok lah
tp bebelan tu haaa yg zzzz sikit
planetrium pun xyah cakap lagi 2x bosan hahahah
4th trip under law jugak tapi bukan pergi dgn kelas
pergi dgn bdk2 lain yg markah law test 1 dia ok 
2 orang je satu kelas. Aku pergi dgn Nadhra.
Pergi Penjara Dusun Dato' Murad Melaka.
Haaa ni best jugak tapi part kat buat batik tu lama
sampai aku rasa aku pergi kilang batik bukan pergi penjara
hahahah tapi bestlah dapat ramai kawan :D

This sem jugak aku jadi exco IRAMA
so banyak kerja kena buat hahahah yeye
next sem lah yg banyak kerja hmmm
aku jd ketua projek agm
Hah? What? Aku? Aku ke?
Macam mana tah dorang ni boleh pilih aku T.T
Takpe tanggungjawab kan so aku kena buat yg terbaik
jgn kau pandang aku sebelah mata hahahah terus emo lol
InShaAllah boleh buat, dapat pengalaman baru ye dok?

Sem ni tak banyak presentation ada 2 je
sem ni banyak test maksud aku semua subjek lah ada 2 test
macam biasa.
tak mcm last sem yg banyak presentation test sikit je
Tapi tak banyak presentation pun, test tuuu takyah berderet sangat kan
boleh jammed otak cenggini lulz
3 subjek membaca 1 je kira-kira, lagi 1 mandarin
Mandarin nasib test dia simple2 je and video mandarin for sure
Aku kebanyakan test 1 semua ok
masuk test 2 habis hancur lebur markah aku
so sempena final bakal tiba ni, aku mmg nk struggle gila2
aku nak 4flat nk lulus semua and dapat A
Amiiiiiiiin teruskan berusaha sha

So sekarang aku kan dah part 4 (tahun kedua)
so tinggal lagi setahun (2 sem)
maka aku pun sedang terkejar kejar nk kumpul sijil
and aku mohon jadi pm :)
Hopefully dapat hihi  inShaAllah

So itu je kot, ape ape nanti aku bgthu lol
Doakan aku dapat jawab final dgn tenang
Amiiii ya Rabb. #prayformh370 too

Usaha + doa + tawakal = KEJAYAAN :')