2014

Assalamualaikum everyone!

Today first day of 2014.
Oh hello 2014!
Well I gonna say goodbye to my teen-age years soon
since now I'm not officially 20 okay
pls believe meh!
I'm still 9teen. 
Don't chu ever call me tua ok!
Walaupun dah nak 20 tapi tetap comel and maintain muda ok
hahhahaha cuma aku nak tinggi! LOL

Ok I've just releasing my tension here cause
assignment tak siap lagi ahaks
dahlah sabtu nak balik T.T
Wtfish! Apa aku dah buat selama seminggu lebih kat rumah!
Online online lepastu tangguh kerja. zzzz

Azam 2014?
Aku nak jadi seorang muslimah yang sempurna, yg terjaga maruahnya.
Anak yang baik, sopan santun dan suka tolong orang ihiks,
pelajar yang berdedikasi dan tak study last minute!
and hamba Allah yang selalu taat dengan perintahnya.
 InshaAllah. Doakan ye ? :)

Ok itu sendiri kena berubah plus usaha ok sha.
 Yang lain macam....
first SAVE MONEY!
aku agak boros cuti ni. Agaklah. 
Yelah Year End Sale kan hahahahha
Next, solat di awal waktu.
Well aku pun manusia biasa, 
selalu leka kadang2 tertinggal juga
so bila dah besar ni (ceh) rajin2lah tambah pahala
Sama jugak dengan study, 
nak study awal2 hihihi biar ingat
Join more islamic talks, 
go to the mosque if you have free time :)
Jadi exco yang paling best! Hihihi :p
Drink more plain water ok 
Jogging during weekends
No shopping mopping in Jan!
January dulu, kita tengok camane hahaha
Jangan nak online sangat hahaha

Ok tu je kot setakat ni hehehe
and semoga 2014 ni slow slow ada perubahan baik pada aku.
InShaAllah. Aminnnnn
actually aku tengah bermasking ni ~
So lepas dah kering mask aku ni baru start tugas aku
So wassalam :)
Have a good day!