RANDOM STORY

Assalamualaikum

Hai saya kat JB sekarang.
Tengah mid sem.
Akhirnya terubat juga rindu kat family and rumah tercinta.
lagi seminggu naik lahh hihihih heavennyaaa :D
Sebab sebulan ok tak balik T.T
Now tengah siapkan assignment eceh
Kena buat webpage. powerpoint duh
Study law belum lagi tu haiyaaaa
So many things to do.
Padahal asyik main game je lulz
Aku suka main game fashion fashion
so buat sesiapa yg suka jugak main game fashion
go to dailyfashiongames.com
hahahah sempat promote
macam budak budak betul hahaha
well time cuti nilah kena manfaatkan
plus skrg pun kat rumah so line lajuuuuuuu ihiks
kalau kat sana harapan lah kau nak main
sebab aku takde broadband ke ape kat sana
aku pakai wifi uitm je yg lems sikit tew
Aku kalau online pun skrg bukak insta je
twitter dah kuranglah sebab entahlah macam dah tak best
hahahah poyo padahal hp aku ni hah yg problem
bukan apa skrg dia asyik hang so play store tak boleh bukak
yg aku pulak pergi uninstall twitter sem lepas konon nak study puih
and kekonon jugak nak install balik cuti sem
sekali hamek kau play store takboleh bukak
so aku bukak kat chrome je hahahahhahaha sampai naik sem
sampai dah tak heran nak format tu semua
naik sem kena perli 'best bukak twitter guna chrome?'
kwajaaaaaa! Lol
eh cite pasal twitter je pun kau nak suruh semua tahu ek sha
ok whateverlah i know takde siapa baca T.T

esok nina (adik aku) dah balik kuantan hm hm
takde kawan sobs
well you know 2 out 7 of my wishlists dah tercapai yehuu
semua aku guna duit aku ok but laptop adalah mak tambah huhuhu
aku ni bukanlah seorang yg boros ye
aku ni agak lah penjimat tapi kalau aku nak sesuatu benda tu
aku akan pastikan aku dapat
tapi kalau bab tudung aku memang tak tahan ah
cantik sikit aku beli je hahaha ni ikut nafsu namanya
sampai mak aku marah aku asyik beli tudung je memanjang
tapi aku bukannya beli tudung ariani ke yg beratus ratus yg 30 above
oh no. thats not me.
aku beli yg paling tinggi pun ala rm25 je
kalau dah rm30 above aku memang 'baik kau lupakan' lah
and now aku suka nak beli beg yg jenis panjang and kecik
for jenjalan gitewww

kalau bab baju aku kurang sikit tapi kalau dah suka amik jelah kau
hahaha kat uitm pun aku pergi kelas asyik
baju hitam baju hitam baju hitam
tudung je tukar2 so nampak kelainan disitu lol
well nak pergi belajar je pun takyah nak gedevas sangat
simple simple sudah and segamat je pun
takde jusco ke tesco ke mesco
yang ada cume OS (one segamat)
hahahaha so bile balik rumah jelah kau melaram eh
so pandai pandai kau disitu
kahkahkah

oklah nak mandey! Bye ualls
Salam :)