PART 3 PART 2

Assalamualaikum....

Hai semorang :)
Ok today 10 Nov so that means I have 14 days to spend time with my family 
before I going back to Segamat terchenta. Sobs
Diam tak diam aku dah nak masuk part 4/ Sem 4
So aku dah lepas one year and half. Alhamdulillah.
3 sem dah lepas 3 sem lagi. 
So no more BEL 
no more CTU
no more KOR
So the next next next sem subjects dia ofcourse lagi tough.
Ya Allah permudahkanlah segalanya.
Ok for sem 3 result dah keluar dah masa first Nov tuari.
Kan aku cakap sem tu worst kan tapi tapi
Alhamdulilah aku masih lagi tersenarai.
Allah makbulkan doa aku. 
Result yang aku dapat seriously unexpected!
Kau bayangkanlah Bel or English,
 aku ingat 50 50 kot between pass or not je wey
Serious sebab kan aku ckp kat last post aku carrymark aku sikit
Tapi Alhamdullillah ya Allah aku dapat B+
which is more than ok kot 
Sebab aku berdoa supaya aku lulus je tau Bel ni.
Sumpah wey aku menangis masa tengok result haritu.
Aku tgk masa 31 Oct 
sebab selalunya dia dah masuk kat email result kita.
Aku sambil tu scroll la timeline mase otw nk tidur 
sekali boleh pulak classmates aku tweet
'result dah masuk email aku'
aku pun teruslah bukak lappy
walaupun pada awalnya aku nk tgk esok je malas nk bukak awal awal
sebab takde hati nak tgk result. Lol
Padahal before tidur aku usha jugak email tapi takde so esok jelah...
Tapi yelah sifat ingin tahu aku ni kan TINGGI
maka aku pun bukaklah email and yes ada email baru from UITM 
Bila aku bukak je hah menangis aku! Hahahah 
Sebab aku rasa Allah dengar isi hati aku
Allah kabulkan apa yang aku nak
Time tu lah aku realized yang usaha tu akan membuahkan hasil
lepas kau dah doa dan tawakal. Seriously.
Doa tu penting sangat and solat tu jangan tinggal.
Ya Allah seriously I'm really thankful to Him 
dengan apa yang dia bagi kat aku
walaupun kadang kadang apa yang aku dapat adalah dari doa mak aku
tapi still aku yang kena struggle, aku yang jawab soalan tu.
Usaha aku. 
Yelah kalau kau harap orang lain yg doakan kau tapi kau takde usaha pun. 
Tak guna wey.
So apepun kau kena struggle. 
Alhamdullillah pointer aku naik, aku ingat lagi low dari sem 2
Stats aku A+ hihihi yeaaay.

Okaylah thats all. 
Pray for my success tau semua. 
Next sem ak ada Law, Fin, Mgt, Mandarin and PR.
Ok I'll update soon. 
Bye guys. Mwah. Salam