MY WISHLISTS

Assalamualaikum.

Hai. Hatiku seakan memberontak untuk membuat post ni
padahal baru je publish tadi lulz.
Ok memang sebenarnya niat aku nak buat 2 post harini
Hihihi idea tiba tiba datang hahaha yelah tu ko.

Ok nak cakap pasal wishlist kite ni boleh taaaak?
Hahaha padahal kat tepi ni aku dah tulis kot ape wishlist aku tu
---> 

Hahaha saje nak more details ihiks. Ok first aku nak LAPTOP!!! 
First laptop aku ialah eh bukan laptop pun. Notebook je. 
Ok tu aku dapat masa aku form 5(2011)
 Notebook 1 Malaysia hahahah. 
Ok aku pun guna jelah kan sampai aku sambung study.
Sampai part 3.
Sebenarnya masa aku part 1(2012) lagi dia mcm dah ada problem
Seriously aku sayang notebook tu yelah free kan dapat
and first komputer riba pulak tu. Komputer riba kau.
Skema sangat hahahah
Tapi brand dia tak berapa lah kot.
Lepastu lama lama aku guna dia dah mcm cerita qwertyuiop
tertaip sendiri. Lol takut kan.
Ok aku tahan lagi guna sampai part 2 
sebab aku dah mcm boleh deal with it la hahaha
Sampai part 3 peh hancur lebur. Hahaha
Banyak huruf tak boleh tekan.
Lepastu kejap kejap ok kejap kejap tak pffft
Dah la aku banyak assignment kena guna laptop ni
Itu jam lah kau nak buat hal eh bedah. Ish spoil btol.
So aku pinjam laptop roommate aku.
Nasib baiklah dia memahami aku. Thanks fiza.
Lepastu nak dekat akhir sem aku trylah bukak kan then tau ape jadi?
Space pulak tak boleh tekan. Jadah betul hahaha
So aku dah bernekad nak beli laptop for next sem!
Jadilah one and half year guna notebook tu. Hahaha
Selebihnya new lappy please. Hihi must buy item before aku balik sana.
Aku nak Sony Vaio Pink tapi 
mak aku cakap kau student lagi pakai biasa biasa jelah. 
So aku rasa Acer kot aku dapat. Takpelah kan ok jugak.

Next is PANDORA.
 Ok ni aku rasa nanti kot time aku dah kerja hahaha
time tengah banyak duit lol 

Lepastu CAR
Paling nak hahaha tapi bukan dalam masa terdekat nilah kot.
Aku nak kereta auto malas dah nak drive manual. Peh hahaha
Aku ckp dengan mak nak lepas habis diploma tapi macam tak diluluskan je
Yelah banyak pakai duit lagi hmm
Tapi aku nak. Ala kecik kecik je pun takpe
Viva ke Myvi hihihi
Dah kerja nanti barulah pakai besau besau. Ewah
Macam berani je aku nak bawak lol.

Fourth. TRAVEL!
Ye aku nak sangat travel all around the world. Ewah
Aku suka tengok negara orang. Bangunan yang unik.
Aku suka benda benda camtu hahaha.
Tapi aku nak lawat dalam Malaysia dulu baru boleh pergi overseas hihi
Overseas tu pun nanti nanti kot dah kerja hahaha
Semoga impian aku jadi kenyataan :)

Then, VANS/ CONVERSE.
Ok ni aku dah survey harga kat Angsana. 
Converse murah sikit. Tapi ye bukan sekarang
Duit aku, aku nak utamakan untuk yang betul betul penting je
Yelah aku kan dah nak naik sem.
Hmm tiba tiba menyesal tak kerja time cuti sem ni
Sengal betul. Ah sudahlah kau. Hahaha
tengok harga vans pun fuhhh lagi mahai.
Macam manelah ek dorang boleh beli banyak vans.
Tapi aku ni bukannya gila sneakers pun.
Ni semua sebab nafsu semata lol.
Tengok orang pakai tu nak jugak. 
Manusia kan tak pernah puas dengan apa yang dia ada.
Aku rasa macam senang kalau nak pergi kelas.
Lagipun uitm kan nk kasut bertutup. Gitewww

Lepastu DSLR.
Ni pun impian ni. Bila entah boleh dapat. Hahaha
Nak nikon d3100. Sesuailah for new beginner kan ewah.
Aku nak sebab aku kan gila gambar.
Handphone aku yg sony dulu adalah dalam 4000 gambar
Hahaha yg baru ni 2+++ gilakan aku.
Nak delete sayang. Tah pape.
Sebab tu la. Hah lagipun kan aku nk pergi travel kan
Hah related tak? Hahahahaha
Dah lah aku sanggup beli fish eye lens tu. Lol
Tengok semua pakai nak jugak. Ishishish

Lastly, nak IPHONE.
Ceh aku nak jugak merasa ada iphong ni.
Padahal bukan ada bluetooth pun. Lulz.
Ah tah bila. Handphone yang aku pakai skrg baru 7bulan tau
Ok simpan jelah sampai kau kerja angan angan tu hahaha

Semua ni aku akan dapat kalau aku ada banyak $$$$$$$
Ok silalah menabung, berjimat cermat jangan lupa! 
Till here and doakanlah aku dapat semua ni one day.
InShaAllah ^^,
Byeeeeeee ebelibadi. Mwah. Salam :))