PANDORA

Assalamualaikum.

Long time no see, where you going? Hihihi
Well hello guys :)
You know what tomorrow InshaAllah will be the last day of Ramadhan :'(
I'm happy but yet excited yeah ofc for hari raya.
Tapi Raya kalini hanyalah 4 hari shj !
Sangat sangat sangat sedih T.T
Isnin dah start kelassssssssssssss 
Kejamnyaaaa ;'((

Ok actually entry ni dibuat sebab nak cerita pasal PANDORA bukan pasal kau 
hahahahhahahaha

PANDORA ? What is that?
Okay Pandora ni ialah bracelet. Charm bracelet. Gelang tangan.
Tapi quite expensive lah.

Tengok ni :
Lawa kaaaaaaaaaan ?
Perempuan mana je yang tak cair weyyyy ? 
Menangis aku tengok
Sebab aku tak mampu beli lagi
Aku mampu tengok je sekarang :/

Tengoklah lagi ya Allah if I have a lot of money.......
What is so special about Pandora is their charms. 
Very cute charms with a different characters that can create your unforgettable moments.
Amboi aku hahaha serious aa cute charms dia tu ada. 
Nakkkkkkkkkk!!!!!!!!


Yang atas ni leather punya, dia ada silver tapi mahal lah kan kalau silver
around  RM2++ maybe? Tapi gelang jelah kau dapat.
Charms tu lain harga and mostly dalam RM100 and above
Fuhhhhh

Yang leather ni murah sikitlah dari silver. 
Sikit sikit pun kurang dalam RM10 je aku rasa tsktsktsk
Ko mampu?
Setakat ni belum mampu lagilah nak memilikinya
Pokai aku cenggini. PTPTN pun tak bayar lagi hahahah
Agak agak ah kan ko baru 19 tahun and still student.
So belajaq!

Bracelet ni bolehlah kalau nak bagi present kat orang tapi kalau tak mampu, bagi charms jelah kat orang tu so from that dia akan ingat kita ecewahhhh tapi kalau mampulah kan, kalau tak, takyah beli! Faham idok?

Start sekarang ko kenalah berjimat kalau kau nak sangat beli macam aku ni hah lol.
Actually dia ada colour biru, hijau, merah, purple, gold pun ada
Tapi yang aku tunjuk ni pink hihihi sebab aku kan suka PINK :p
So haruslah.

Hah nah warna purple. Not bad jugak kan?
Tantikkkkkkk :D

Eh dahlah wey berangan jelah ko. 
Nak buat kuih raya and korang!
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN :')