:)

Assalamualaikum :)

Lagi 2 hari nak balik uitm. So that means sabtu ni aku balik uitm 
tapi jumaat aku dah pergi Segamat as usual pergi rumah makcik aku dulu.
My preparation was 13%
Takde semangat hmm why eh why ? Idk why
Last sem semangat lah jugak but now hmmmm
Seriously dulu aku awal awal dah listkan barang tapi sekarang tadi aku baru list kan
Barang pun banyak tak beli lagi adoi 
Takot pulak nak nak sem.
Aku dah register course aku amik mandarin for my 3rd language 
Hopefully aku boleh bawak and cepat catch up subject ni. Aminnnn
And subject lain jugak macro qmt business communication bel ctu and kor
InshaAllah boleh bawak. This sem ada 7 subjek you know.
Ya Allah semoga Allah permudahkan semuanya.
Aku nak struggle nak naikkan pointer balik. InshaAllah
Kenalah usaha lebih and berdoa 
Hope sangat sangat relationship aku dgn kawan kelas kawan luar kelas or sebagainya
bertambah baik. Aminnnnn

Ok till here. 
Doakan kejayaan saya. Ada masa kita update lagi ok :)
Semester 3, here we go! :D

Salam ^^,